誰說香港人沒有創意?

一向支持本地創作既我,今次又有好野介紹比大家。

因為最近有朋友結婚,除了比人情這些例牌野外,都想搵d特別又有心思既禮物送比一對新人。

於是到處搜羅,比我發現呢個本地家品品牌 – UpMug。

我覺得呢個「掛住你衣架」夠哂特別。

Image

我的好朋友快要成為陳太了。所以我選舉Mrs Chan & Mr Chan。
等佢地兩個日掛夜掛咁掛住對方。

Image

大家仲可以選擇呢三款物料,木、白色,復古啞白色。而且看到每個衣架在由設計、打磨、上保護油及風乾等工序,都盡見原創既味道。

Image

 

而且價錢都係每隻$380 HKD,一對加埋先$760。抵啊!仲有免賮送貨服務。

大家可以去佢地既網頁睇下。

http://www.upmug.com/

 

upMug 除左呢款「掛住你衣架」, upMug 既旋律杯也是本地設計師石嘉威原創作品,曾於 Tokyo Designer Week 2012 展出,並榮獲國際設計網站 designboom 報導。原來屬於日常用品的水杯,只要加點創意,就可以為生活加添無盡色彩!

呢個旋律杯設計暗藏玄機,只要將熱水倒入杯中,杯身的旋律圖案就會緩緩轉化為歌詞,從今每個寒冷冬季,我都想為你泡一杯熱茶,讓你看見此情不渝的愛意。    

Image

Image

誰說香港人沒有創意? 請大家要支持本地創作啊!

發表迴響

